Tilausehdot

Villa Vino Oy:n (myyjä) ja kuluttajan (asiakas) väliset verkkokaupan toimitusehdot:

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa.

Tilatessa asiakkaan tulee antaa toimitusta varten nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Asiakkaan tulee varmistaa, että annetut tiedot ovat oikein. Myyjä ei vastaa väärin annettujen yhteystietojen aiheuttamista mahdollisista ylimääräisistä kuluista toimituksessa. 

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. 

Toimitusaika

Lähetämme tuotteet 1- 4 arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä. Emme vastaa tavaran kuljettajasta johtuvista viivästyksistä.

Toimitustavat

Tilauksen yhteydessä asiakas valitsee toimitustavaksi joko Postin toimituksen noutopisteeseen, Postin kotiinkuljetuksen tai noudon kahvila-ravintola Mutalan Helmestä osoitteesta Ala-Huhkaantie 12, 34140 Mutala. Toimitamme paketteja vain Suomeen.  

– Postipaketti 8,19 €

– DB Schenker 7,26 €

– Matkahuolto 8,19 €

– Nouto Mutalan Helmestä veloitukseton.

Valitessanne noudon laitamme tilausvahvistukseen Mutalan Helmen aukioloajat. Huomioithan, että postipaketti toimitetaan lähtökohtaisesti valitsemaanne noutopisteeseen, mutta Posti saattaa ohjata paketin johonkin toiseen noutopisteeseen, johon emme pysty vaikuttamaan.

Toimitusten pakkaaminen

Pakkaamme tuotteet erittäin huolellisesti, mutta mahdollisista rikkoontumisista vastaa kuljetusyhtiö.

Palautusoikeus

Verkkokaupassamme noudatetaan kuluttajansuojalain mukaista 14 vuorokauden palautusoikeutta.

Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja täysin myyntikelpoinen. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, tulee hänen ottaa yhteyttä meihin.

Yhteydenotto tulee tapahtua 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksen voi tehdä vasta, kun olemme antaneet ohjeet siihen. 

Asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. 

Palautuksen pakkausvastuu on asiakkaalla.

Noutamattomat tilaukset

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. 

Mikäli pakettia ei ole noudettu postista postin antaman säilytysajan puitteissa ja paketti palautuu meille, veloitamme paketista aina 15 €.

Olethan yhteydessä meihin aina, jos tulee mitä vain kysyttävää:

Verkkokaupan yhteystiedot:

Villa Vino Oy (y-tunnus 3261284-5)

Heinontie 12, 34140 Mutala

asiakaspalvelu@villavino.fi p. 0405206814

Toimitusehdot

Villa Vino Oy (y-tunnus 3261284-5) (villavino.fi) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: asiakaspalvelu@villavino.fi
Puhelin: 040 5206 814
Postiosoite: Heinontie 12, 34140 Mutala

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.